Sunday, January 22, 2012

新春小敗 + 團年飯 + Sofina豐富禮品

恭喜發財!! 祝大家龍年行大運!


難得放假,好想寫一下最近發生的事

今年的聖誕跟新年很接近

大家都未有足夠時間去預備新年

我跟大部份人一樣,星期五還要返工

放工取蛋糕後,便到男友家做節 + 慶祝男友生日



Aunt買了一個好好味的盆菜

還自己加了數隻鮑魚

最喜歡吃枝竹、蝦、鮑魚、生菜



男友說想吃Awfully chocolate的香蕉味朱古力蛋糕

(其實我覺得原味更好味)



取蛋糕時,買了一盒truffles,上面有「I U」字樣

店員說情人節都會有這款朱古力出售 ($108)





我還在LOG-ON買了這張立體生日咭

我自己都很喜歡呀!




生日快樂呀!!




年廿八
6ixty8ight逛了一轉

人很多,但可接受

不太有心機挑選,只買了1bra





冷圍巾,桃紅色是我的至愛





大除夕的下午,我用了近3小時清洗浴室腰都快斷了!

晚飯後休息一會,到屋企附近的商場買鞋

買了別注版converse,很bling bling



$100/4對襪

本來只是想買那雙星星襪,不過店員說$100/4

我又不加思索地去多選3對襪


還買了一件衫



最後買了2Jessica

因為看到龍鳳媽媽的blog說買$15一本雜誌送5ml Loreal Paris Youth Code肌底液

很超值,她計落如果買6 ($90),便等於買一支30ml貨size (價值$20x)





$2000 Sofina禮品

我一直都是Sofina fans

我的第一個試用產品就是Sofina

文章回顧:

sofina 最強防曬

SOFINA beauté day protector3星期試用報告


20代嘅護膚新體驗 --- 令人愛不釋手嘅Sofina Jenne

2字頭嘅女仔專用護膚品 --- 肌膚零負擔



Sogo 血拼日 我諗我愛上咗sofina



拍片真係唔容易 Sofina AUBE 兩分鐘自然大眼妝




早前在Sofina facebook報名參加新產品座談會

完成後,可換領$2000Sofina產品

我選了七件產品,當中有5件我都在使用中

jenne T-Zone oil control mousse和高濃度精華乳液我都未用過

好期待效果!!


希望有時候和心情打埋< Beauty Bazaar新春派對 + Kiehls iPhone app>

No comments: