Sunday, August 21, 2011

愛心日 (2010-08-21)

上星期六係我嘅愛心日
首先早上去賣旗
我上年有幫過影音使團賣旗
佢哋今年唔夠賣旗義工,所以打比去年幫過手嘅義工

呀...好耐冇賣旗
係有d唔慣
係會經常被拒絕...但我都會笑笑口點頭, 或者講聲唔該

有個叔叔突登行過黎買旗
跟住同我講: 唔駛怕醜架!
我就傻傻咁點頭答: 係,係。。。

o個日真係好熱
返屋企沖過靚涼先!

下午約咗朋友仔去沙田捐血

點解會挑起條根去捐血?
就係為咗呢個鎖匙扣啦


我試下响facebook度問有冇人一齊去捐血
有個未試過捐血的朋友仔話佢都有興趣...好開心呀!!

捐完血就join埋其他朋友仔去UCC食tea
有咩好得過同一班知心好友相聚

No comments: