Sunday, August 21, 2011

Estée Lauder一次過幫你解決所有眼部問題! 必試!! (2010-08-31)

上星期一獲Beauty Exchange邀請出席ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR工作坊


收到電話嗰一刻真係好開心呀...因為我之前都有D想試Estée Lauder呢個品牌, 同埋我隻真係好唔掂呀! 黑眼圈、細紋、浮腫...講得出嘅眼部問題我都有! 唔信你睇下啦:


講返個ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR工作坊啦!

一坐低, 工作人員就比D茶點我食! 仲可以揀飲品...我最近介凍飲...所以揀咗苿莉花茶

我仲同我嘅中學同學一齊坐呀!

首先我哋睇一段短片, 介紹ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR


再由資深職員講解ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE (ANR Eye)

之後大家就即場試用啦!



Advanced Night Repair Eye 升級眼部基因修護精華

功效: 修護受損眼部肌膚

有效改善細紋、浮腫、黑眼圈、眼袋等肌膚問題,24小時修護已受損的眼周肌膚,同時防護未來肌膚可能受到的傷害,讓雙眼年輕動人


工作坊仲加插咗教整甜品呢個特別驚喜

呢個柚子啫喱係護眼甜品呢架!

我响屋企早晚都有用ANR Eye

內附有一個小匙, 既方便又清潔!

我每晚用

小匙取適當份量, 用無名指

輕柔地按眼的周圍


睇下我用咗升級眼部基因修護精華七日之後嘅效果啦!

再整張前後對照相, 等大家睇清楚d個效果啦!

我覺得眼紋同黑眼圈都有明顯改善!

眼部周圍的肌膚好水潤同舒服

而呢個升級眼部基因修護精華質感係好輕, d都唔會油"立立"

最重要係產品經過皮膚科醫生同眼科醫生測試, 唔會引致暗瘡, 仲不含香料, 適合所有肌膚! 咁就可以放心用啦!

升級眼部基因修護精華將於91日開始推出!

ANR Eye Synchronized Complex 升級眼部基因修護精華 $430/15ml

ANR Synchronized Complex 升級特潤基因修護露 $480/ 30ml

大家可瀏覽Estée Lauder網址 http://www.esteelauder.com.hk/


希望大家支持一下, 推一推啦! 多謝!!

No comments: