Sunday, August 21, 2011

令頭髮順滑有光澤 ---- L’ORÉAL PARIS全效護理 5 系列 (2010-07-13)

好開心Beauty Exchange.com邀請我試用L’ORÉAL PARIS Total Repair 5全效護理 5 系列

我之前做負離子, 同成日吹頭, 加上我又懶打理...攪到d頭髮
旱好多開叉,仲冇咩光澤!!

今次試用L’ORÉAL PARIS Total Repair 5全效護理 5 系列包括全效護理 5 洗髮露、護髮素、夜間修護精華、滋養髮膜


L’ORÉAL PARIS Total Repair 5全效護理 5 系列 蘊含強效修護成分 Cement Ceramide 凝護膠元

有效針對改善髮絲的 5 大問題: 斷髮、乾旱、暗啞、粗糙、開叉
全面重整髮質內外結構
幫助增強秀髮表層的緊密度
令受損髮絲回復生命力
變得更輕柔亮澤及如絲般飄逸順滑

全效護理 5 洗髮露 Total Repair 5 Repairing Shampoo
份量唔駛太多,都好易起泡,可天天使用
但我有少少覺得唔算洗得好

全效護理 5 護髮素 Total Repair 5 Repairing Conditioner


少少都可以足夠塗抺全部頭髮,可天天使用

全效護理 5 滋養髮膜 Total Repair 5 Deep Repairing Mask


真係好中意呢個hair mask!!!
第一係佢只係需要等2 分鐘就以過水,唔駛等太耐!
第二用完d頭髮真係超順滑
每星期使用 2-3 次

全效護理 5 修護精華 Total Repair 5 Night Essence

我又好中意呢個修護精華!!
用完之後吹頭,d頭髮以keep住順滑同有

試用

試用7日後
試用7日之後,明顯有,比之前順滑,冇咁多開叉!!!

我都幾鍾意佢個味,有密瓜、桃同蘋果

No comments: