Sunday, August 21, 2011

即時變靚: Refoderm 百人見證 一抹美麗 (2010-08-08)

真係好開心有機會參加 theZtyle x REFODERM「百人見證 一抹美麗」工作坊



首先由Refoderm董事及亞太區教育事務總監蔡太 同埋專業美容顧問講解Refoderm Skin Care Tonic的神奇功效!

現場仲有小食同飲品供應! 啱晒為食嘅我

跟住大家都好期待Refoderm亞太區代言人鄺美雲小姐出場啦

然佢隻腳受傷, 行動不便, 都親身黎同我地分享用Refoderm Skin Care Tonic的心得! 真係盡責啦!

Refoderm Skin Care Tonic

萃取150種天然及有機植物精華提煉而成,一點一滴都能觸動每個肌膚細胞,啟動自我更生系統,加速修復程序,由底層徹底改善多種肌膚問題,源源不絕注入養份,同時迅速排走毒素,令肌膚重現晶瑩剔透、幼滑細緻,發放耀眼光芒;輪廓全面提升,達至驚艷的抗皺效果。夢寐

求的美肌體驗立即呈現!



Refoderm Skin Care Tonic共有4款:

Aloe Vera,

Sensitive,

Special同

Strong


事不宜遲, 快D開始一齊見證呢個一抹美麗的時刻啦!


記住要

配合Refoderm獨特「七式法」就可以打開毛

孔, 將污垢抽出, 再將Tonic的

精華引

肌膚



負責我地枱嘅

美容顧問幫我地

選擇適合自己的TONIC,跟住我地就好努力咁

工作坊完成後, 鄺小姐仲同我地合照呀, 近睇佢d皮膚真係好好呀!!


我地每人都得到一支

7日試用裝

tonic

+ moisturizing gel

呢7日, 都早晚都有照足用七式法, 有時

夜晚會用下

moisturizing gel

用完

Refoderm Skin Care Tonic

7日之後, 我覺得

面色好左,

皮膚有光澤同細緻咗!

而呢個moisturizing gel...係似cream多d, 薄薄一層就好潤啦, 個味都幾好聞!

真係好想可

以繼續用...不過真係幾貴!


大家可

以瀏覽

網址

仲有facebook fans page! http://www.facebook.com/refoderm.hk

No comments: