Sunday, August 21, 2011

sofina 最強防曬 (2010-04-15)

真係好開心獲得Beauty exchange 同SOFINA邀請試用SOFINA beauté day protector!

SOFINA的職員都很親切友善,佢幫我睇下皮膚的狀態,為我選擇合適的beaute lotion 同 day protector 的型號。兩種product都有4種型號,職員為我選擇了1號清爽型。我獲得day protector 24 PA+++,day protector 50+ PA+++ 同埋beaute lotion。

SOFINA全新防曬 - SOFINAbeauté day protector 誕生! 新加入Rosemary耐氧化劑,能消除令肌膚老化的多種活性氧 (毒素) 。只要一支防曬乳液,就兼具防曬、抗老化、保濕、化妝底霜功能。

我試用咗day protector 24 PA+++同beaute lotion 4日,都好滿意! 以下係我對day protector的評分 (5夥為滿分, 代表最滿意)

(A)清爽度 

我最怕d防曬搽完會好真係好’’泣’’,但SOFINA beauté day protector就好爽,一d都唔’’泣’’!

(B)用後上妝貼服度  

搽完覺得好似滑咗!

(C)方便度

用完beaute lotion之後就可以搽day protector,唔需要另外搽其他lotion!

(d) 滋潤度

用完一整日都唔會覺得乾!

(e)氣味

有淡淡的花香

(f)易推度

真係好易推開,唔駛怕搽唔

(g)滲透度

都吸收得幾快!

(h)用後肌膚舒服度

好舒服, 仲舒緩咗我之前兩邊面頰有少少敏感紅點

No comments: